MOJI DOMAĆI REZANCI







Nisam imala namjeru objaviti ovaj recept, pretpostavljajući da je to većini poznato. Nakon što sam dobila niz privatnih poruka s upitom za recept, na koje sam odgovorila, ipak stavljam ovaj recept, u nadi i sa željom da bude koristan prvenstveno mlađim domaćicama. Ako posluži i vama starijima, bit ću veoma sretna uz napomenu da moje domaće rezance veoma vole i moji unuci...
SASTOJCI
4 dl glatkog brašna
2 cijela jaja
2 žumanjka
1-2 žlice hladne vode

 
prstohvat soli

PRIPREMA
1.
U pliću široku posudu staviti glatko brašno. U sredinu brašna napraviti jamicu u koje staviti cijela jaja, žumanjke, sol i vodu
2.
Sa nožem početi mijesiti u krugovima od sredine prema van......
3.
..... a zatim nastaviti mijesiti rukom.
4.

 
Kada se smjesa poveže, prebaciti na dasku i nastaviti mijesiti rukom, dodavajući po potrebi malo brašna, dok tijesto ne postane glatko i čvrsto
5.
Podijeliti na pet dijelova.....
6.
.... i razvaljati ih vrlo tanko.
7.
...... pa malo posušiti radi lakšeg rezanja.
8.
Razvaljano tijesto izrezati na trake, zarolati i rezati oštrim nožem. Iako imam mašinicu za razance, ipak mi je njadraže narezati ručno.
9.
Narezane rezance dobro posušiti na stolnjaku .....
10.
.... i spremiti u kutiju.

http://www.coolinarika.com/

0 komentari:

Objavi komentar