OTAC SE USPROTIVIO UDAJI SVOJE KĆERKE: Njegov razlog je zaprepastio sve!







Umjesto očinskog ponosa i oduševljenja, on je osjećao mučninu i užas. “Znao sam da je on sjajan momak, ali osjećao sam potpuni šok, osjećao sam se izdano. Bio sam neugodno iznenađen…”, kazao je otac.

Jay Petter je bila veoma bliska sa svojim ocem Rayem. Povjeravala mu se, a on ju je savjetovao. Činilo se da je njihova veza neraskidiva. No, kad ga je nazvala i rekla mu da se udaje, razgovor je bio kratak i napet, najkraći koji su ikad imali.
– Nazvala sam oca i rekla mu da smo se registrovali. Rekla sam mu datum i pitala ga hoće li me predati na vjenčanju. On je rekao da neće i spustio je slušalicu.
Jedina kćerka Raya Urqugarta pripremala je vjenčanje, a umjesto očinskog ponosa i oduševljenja, on je osjećao mučninu i užas.
Anthony Pettiffer, čovjek koji treba oženiti Jay, bio je pristojan, lojalan, vrijedan. Imao je dobar posao kao programer, imao je svoju kuću i nikad se nije ženio. Dakle, šta je bio problem? Zašto je Ray (68) osjećao takvu uznemirenost?
Postojala su dva jaka razloga, Anthony (51) je 22 godine stariji od Jay, ali i više od toga, on je bio Rayev najbolji prijatelj. Njih dvojica su se poznavala skoro 30 godina. Još otkako je Jay bila beba, dva muškarca su zajedno izlazili, gledali utakmice…
Njihove kuće su dijagonalno jedna naspram druge, zamalo da su jedan drugome mogli mahati iz kuće.
– Znao sam da je Anthony sjajan momak, ali osjećao sam potpuni šok, osjećao sam se izdano. Bio sam neugodno iznenađen što se moja kćerka udaje za toliko starijeg muškarca. No, nije samo to. Nisam se mogao priviknuti na ideju… Bio sam zapravo jako ljut i ogorčen.
– Nisam mogao podnijeti da vidim Anthonyja. Zaobilazio sam ga na ulici, a bilo mi je teško čak razgovarati s Jay.
Njihovo prijateljstvo počelo je osamdesetih, kada je Ray u svojim 30-tim bio u braku sa Jayinom majkom Susan, a Anthony u svojim dvadesetim.
– Bili smo čista suprotnost, ja sam bio prilično rezerviran, a on je volio izlaziti. Ali, dijelili smo iste vrijednosti – kaže Anthony.


  – Znao sam da je ponosan na svoju kćerku, često smo razgovarali o njoj.
Jay boluje od Crohnove bolesti, pa je kao dijete često bila kod kuće, a njen otac je bio posebno zaštitinički raspoložen prema njoj. Kada su se prvi put sreli, Jay se još uvijek igala s lutkama, ali ona kaže da je oduvijek znala da će se udati za starijeg muškarca.
U osmom mjesecu 2009. godine, na svoje iznenađenje, Jay je očevog prijatelja vidjela u novom svjetlu. Imala je loš period sa svojim partnerom, s kojim je bila 6 godina, pa je više vremena provodila s ocem.
– Krenula bih u kafić s ocem, a Anthony je bio tamo. na početku su to bili ležerni razgovori. Ali onda sam se počela nadati našim susretima, povjerovati mu se.
I Anthony se osjećao opušteno s Jay, pričao joj je o svojoj bivšoj djevojci, povjeravao joj se iako je mlađa. Cijenio je njeno mišljenje i savjete. Kako se njihova veza razvijala, Jay nije razmišljala kako će to utjecati na njenog oca.
– Naravno, nisam očekivala probleme. Ja sam prva poljubila Anthonya. Bilo je to nekoliko sedmica nakon što smo se počeli povjeravati jedno drugom. Bili smo u autu i osjećala sam se dobro.
Tada su počeli razmjenjivati i poruke, sve više se zbližavati, a njenom ocu su rekli da su samo prijatelji. Međutim, nekoliko mjeseci kasnije, njihov odnos se produbio.
Tada je Ray postao svjestan da je njegova kćerka sve češće gost u Anthonyevoj kući, a i sami su mu priznali da su u vezi. Vidjelo se da Ray nije sretan zbog toga.
On je tada napao svog prijatelja. Rekao mu je da je njihova veza pogrešna i da mora prekinuti s Jay.


  S kćerkom nije razgovarao o tome, samo joj je rekao da Anthonyja ne dovodi u kuću.
Iako je voljela oca, nije bila spremna odreći se momka.
U drugom mjesecu 2009. godine pitala je kćerku ima li šta protiv da joj Anthony bude novi tata, a kad je djevojčica Cleo rekla da nema, ona je prihvatila Anthonyjevu prosidbu.
Jayina majka, koja je bila samo godinu dana starija od potencijalnog zeta, dala je svoj pristanak. Iako je jako željela da i otac bude tamo, on je rekao da ne želi doći.
Međutim, iznenada se predomislio, odlučio je da neće propustiti vjenčanje svoje jedine kćeri. Znao je da je Jay sanjala o romantičnom vjenčanju, pa je čak platio i kočije.
Iako planirano skromno i malo, vjenčanje je bilo veliko, lijepo i romantično.
Jay i Anthony su u braku tri godine i još uvijek su, kažu, jako sretni.
Izvor: doznajemo.com

0 komentari:

Objavi komentar