Tražila ga punih 9 godina: Očajna žena (48) pronašla muža, a onda je uslijedio šok!







Suprug 48-godišnje Karen Marks, Adam Marks, nestao je iz porodičnog doma 2005. godine bez ikakvog objašnjena, bez i jedne jedine riječi. Očajna žena provela je punih devet godina neumoljivo tražeći ga. Kada mu je konačno ušla u trag, krajem 2014. godine i to putem Fejsbuka, uslijedio je pravi šok.

  Naime, Karen je saznala da je njen muž svih ovih godina živio u istoj državi kao i ona, samo pod porodičnim krovom neke druge žene. Mark je bio srećno oženjen po drugi put.

``Samo sam pomislila kako je mogao da se oženi? Jesam li ja mrtva? Šta je uradio sa mojim identitetom``, objašnjava očajna supruga za Dejli Mejl.

Prevarena žena je svog supruga prijavila policiji, optuživši ga za bigamiju, pronevjeru i davanje lažnog iskaza prilikom sklapanja drugog braka.

Međutim, to nije bio prvi put da je Marks napustio porodičnu kuću. Samo godinu dana nakon vjenčanja, otišao je iz kuće, ostavivši poruku u kojoj objašnjava da ne može da trpi djecu svoje žene.

``Prvi put kada me je napustio osjećala sam se kao da mi je neko rukom iščupao srce iz grudi. Rekao mi je da je sve to moja krivica i da nije mogao da podnese moju djecu``, prisjeća se Karen.


  Nekoliko mjeseci kasnije, ipak se vratio.

Posljednji put je otišao bez riječi, a Karen mu je jednom zauvijek zatvorila vrata svoga doma.

Postavlja se pitanje: Vrijedi li puštati natrag onog ko jednom ode?
(Kurir)

0 komentari:

Objavi komentar