NAKON SMRTI MALENE BEBE: Doktorica upozorava roditelje koliko je OVO opasno!





Beba stara tri sedmice umrla je u naručju svoje bake koja nije spavala 68 sati. Mali George Charnock je prestao disati nakon što je baka Eileen zaspala držeći dijete na prsima.

Ona nije spavala skoro tri dana, prije nego što se osjetila pospanost, a već je sin njene kćerke bio kod nje.
Eilen (56) je bila privedena zbog smrti bebe, ali kada su toksikološki nalazi pokazali da nema alkohola u krvi, daljnje radnje nisu poduzete.
Dok je pričala o tragičnom događaju baka je rekla policiji da ona sad proživljava užas.


  Godinama je radila u smjenama, tako da se već dugo borila s nesanicom, pa često nije spavala 3-4 dana, prije nego što bi utonula u duboki san.
– Prije te tragedije nisam spavala 68 sati. A kad zaspim, niko me ne može probuditi. Kad sam se probudila, vidjela sam da George leži pored mene. Uzela sam ga, ali nije reagovao. Sad živim u svom paklu, stalno iznova preživljavam taj dan. Voljela bih da mogu vratiti vrijeme – kazala je.


  Kada je djetetova majka došla kući, vidjela je forenzičare u bijelim odijelima.
– “Dijeljenje kauča” je poznati faktor iznenadne smrti djece. Još uvijek nije jasno zašto dijete umre, a ključni faktori mogu biti pregrijavanje, opstrukcija dišnih puteva ili gušenje – rekla je patolog Noemi Carter.
– Želim upozoriti roditelje da je dijeljenje kauča s djetetom veoma opasno – kaže dr. Carter.
Izvor: Doznajemo.com

0 komentari:

Objavi komentar