RODILO SE ČUDO KOJE JE ODUŠEVILO SVE MOJE SLATKOLJUPCE:JAGODE NA POSTELJI OD ČOKOLADE







Zaljubljenik u jagode i čokoladu.... tražila sam savršen recept za svoje nepce :).

SASTOJCI
biskvit
• 225 g maslaca
• 200 g tamne čokolade
• 6 jaja
• 300 g šećera
• 1 vanilin šećer
• 375 g brašna
• 1 prašak za pecivo



žele od jagode
• 200 g jagoda
• 1 Dolcela preljev za torte
• 2 žlice šećera
• 3 žlice hladne vode

krema od čokolade
• 400 g tamne čokolade
• 500 ml slatkog vrhnja

krema od jagoda by jajokukica - jagodna guštalica
• 1000 g jagoda
• 150 g šećera
• 500 g mascarpone sira
• 1 vrećica želatine u prahu
• 1000 ml slatkog vrhnja



PRIPREMA
Biskvit
Rastopite maslac i razlomljene komade tamne čokolade. Ostavite da se malo ohladi.
Jaja sa šećerom i vanilin šećerom dobro izradite. Pomiješajte brašno i prašak za pecivo, prosijte i umiješajte u dva navrata  u smjesu od jaja. Na kraju umješajte smjesu od čokolade. Tijesto izlijete u lim obložen pek papirom i poravnajte.
Pecite u predhodno zagrijanoj pećnici na 180 C oko 30 minuta.

Žele od jagode
Jagode izmiksajte u blenderu i stavite na laganu vatru da prokuha. Dolcela preljev za torte pomješajte s šećerom i  sa  3 žlice vode. Jagode maknite s vatre, umješajte preljev za torte i vratite na vatru dok ne zavri. Pustite 1 minutu i prelijte preko ohlađenog biskvita. Pustite da se ohladi.

Krema od čokolade
400 ml slatkog vrhnja zagrijte do vrenja, maknite s vatre i ubacite razlomljene komade čokolade. Dobro promješajte i ostavite da se hladi.
100 ml slatkog vrhnja istucite, lagano umješajte u dobro ohlađenu kremu od čokolade ( možete i mikserom na srednjoj brzini ). Kremu  izlijte na žele od jagoda, poravnajte i po njoj posložite jagode koje ste prije toga prerezali na pola ( 400 g ).

Krema od jagoda
kremu sam radila prema receptu http://www.coolinarika.com/recept/jagodna-gustalica/ jedino što sam ja stavila 500 g mascarpone  sira.
Kremu izlijte po čokoladnoj kremi prekrivenoj jagodama, stavite da se dobro ohladi.

POSLUZIVANJE
Kolač dobro ohladite, najbolje neka odstoji u frižideru preko noći. Uživajte u ovoj slastici kao što sam ja i moji :)

Dobar tek!!!

Izvor: https://www.coolinarika.com

0 komentari:

Objavi komentar